W celu sprawniejszej obsługi, wdrożyliśmy Internetowy System Obsługi Zgłoszeń Serwisowych. Każdemu zatwierdzonemu zgłoszeniu nadamy unikatowy nr RMA, pod którym będziesz mógł śledzić stan zgłoszenia oraz prowadzić dotyczącą go korespondencję. Prosimy również o podanie poprawnego adresu email, w celu otrzymywania naszych odpowiedzi dot. zgłoszenia. Zapewniamy, że nie będzie on wykorzystywany w żadnym innym celu.
W celu zaktualizowania dotychczasowych zgłoszeń, prosimy odpowiedzeć na wiadomości e-mail otrzymane na poprzednie zgłoszenia. Pozwoli nam to zachować ciągłość korespondencji
Prosimy podać nr seryjny urządzenia w celu weryfikacji zgłoszenia
Aby przejść do dalszej części formularza, zaakceptuj poniższe zgody:
Oświadczam, że zapoznałem się z poniższymi oświadczeniami oraz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (imię, nazwisko, adres email, telefon, adres wysyłki) przez Comes Sp. z o.o. w celu realizacji zamawianych usług i produktów.*
Wyrażam zgodę na kontaktowanie się ze mną przez Comes sp. z o.o. przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących na podany przeze mnie numer telefonu oraz adres e-mail w celu realizacji usługi*
Osoba składająca powyższe oświadczenia oświadcza, że została poinformowana, iż: